Vai a sottomenu e altri contenuti

Emergenza COVID-19 - Ordinanza n. 27 del 02/06/2020 del Presidente della Regione Sardegna

Data pubblicazione on line: 03/06/2020

REGISTRAZIONE PASSEGGERI IN ARRIVO IN SARDEGNA

In base all'ordinanza del Presidente della Regione n. 27 del 2 giugno 2020 tutti i passeggeri in arrivo in Sardegna prima dell'imbarco su linee aeree o marittime sono tenuti a registrarsi utilizzando l'apposito modulo disponibile dalla seguente piattaforma:

https://sus.regione.sardegna.it/sus

Eventuali richieste di informazioni possono essere inviate alla casella mail: urp.emergenza@regione.sardegna.it.

N.B. Per i passeggeri che abbiano già richiesto e ottenuto l'autorizzazione secondo le norme previste nelle previgenti ordinanze questa si intende equipollente alla registrazione.

Fino al 12 giugno 2020 per i passeggeri che non abbiano provveduto alla compilazione della registrazione prima dell'imbarco in via telematica è possibile la compilazione manuale del modulo a bordo, con la consegna all'arrivo al presidio medico sanitario del porto o aeroporto che avrà cura di fornirlo ai competenti uffici regionali.

Tutti i viaggiatori inoltre devono sottoporsi alle misurazione della temperatura corporea e compilare la scheda di ricerca di possibili pregressi infezione o contatto col Covid-19.

REGISTRATZIONE PASSIGERIS CHI ARRIBANT IN SARDIGNA

In base a s'ordinàntzia de su Presidente de sa Regione n. 27 de su 2 Làmpadas 2020 totu sos passigeris in arribu in Sardigna in antis de s'imbarcare in lìnias aèreas o marìtimas sunt tentos a si registrare impreende su mòdulu apòsitu a disponimentu in custa piataforma:

https://sus.regione.sardegna.it/sus

Pro cale si siat pregunta de informatziones si podet iscrìere a custa casella de posta eletrònica: urp.emergenza@regione.sardegna.it.

N.B. Pro sos passigeris chi apant giai pedidu e otentu s'autorizatzione cunforma a sas normas prevididas in sas ordinàntzias giai in vigore, s'autorizatzione giai otenta est parìvile a sa registratzione.

Fintzas a su 12 de làmpadas 2020 pro sos passigeris chi no apant provididu a compilare sa registratzione a manera telemàtica in antis de s'imbarcare si podet compilare a manos su mòdulu in pitzu de sa nave o de s'aèreu, chi si depet cunsignare cando a s'arribat a su presìdiu mèdicu sanitàriu de su portu o aeroportu chi dd'at a dare a sos ufìtzios regionales cumpetentes.

In prus, a totu sos biagiadores si depet mesurare sa temperadura de su corpus e depent compilare s'ischeda de chirca de possìbiles infetziones o cuntatos passados cun su Covid-19.

In sa nova in limba italiana s'agatat s'Ordinàntzia n. 27 de su Presidente de sa Regione Sardigna

Documenti allegati

Documenti allegati
Titolo  Formato Peso
Ordinanza Presidente Regione Sardegna n. 27 del 02/06/2020 Formato pdf 591 kb

A chi rivolgersi

A chi rivolgersi - Referente
Ufficio/Organo: Sindaco
Referente: Ilaria Sedda
Indirizzo: Via Taloro 3
Telefono: 078369044  
Fax: 078369407  
Email: sindaco@comune.bidoni.or.it
Email certificata: protocollo@pec.comune.bidoni.or.it
Scheda ufficio: Vai all'ufficio
torna all'inizio del contenuto
torna all'inizio del contenuto