Vai a sottomenu e altri contenuti

PROGETTO HOME CARE PREMIUM 2019 - ASSISTENZA DOMICILIARE

Data pubblicazione on line: 03/04/2019 Data scadenza: 30/04/2019

Si rende noto che sul sito istituzionale dell'INPS, sulla sezione AVVISI BANDI E FATTURAZIONI, è stato pubblicato il Bando Pubblico Home Care Premium 2019, rivolto ai dipendenti e ai pensionati pubblici, ai loro coniugi, ai loro parenti e affini di primo grado non autosufficienti.

Il Programma Home Care Premium, nato nel 2010, consente l'erogazione di prestazioni finalizzate a garantire la cura, a domicilio, delle persone non autosufficienti e con disabilità iscritte alla Gestione Unitaria delle Prestazioni Creditizie e Sociali e/o loro familiari.

PREMIUM 2019 - Assistèntzia in domo

Si faghet ischire ca in su situ istitutzionale de s'INPS, in sa setzione AVVISI BANDI E FATTURAZIONI, est istadu publicadu su Bandu Pùblicu Home Care Premium 2019, chi interessat a sos dipendentes e a sos pensionados pùblicos, a sos còniuges issoro, a sos parentes issoro e sos parentes de primu gradu de su còniuge non autosufitzientes.

Su Programma Home Care Premium, nàschidu in su 2010, cunsentit de garantire de assistire, in domo, a sas persones - non autosufitzientes e cun disabilidades - iscritas a sa Gestione Unitària de sas Prestatziones Creditìtzias e Sotziales e/o familiares issoro.

Documentos a disponimentu in su situ de su Comune de Bidoniu: Locandina e Bandu

Documenti allegati

Documenti allegati
Titolo  Formato Peso
AVVISO Formato pdf 588 kb
BANDO HOME CARE Formato pdf 1164 kb

A chi rivolgersi

A chi rivolgersi - Referente
Ufficio/Organo: Area Socio Culturale
Referente: Maria Mascia
Indirizzo: Via Taloro 3, 09080 Bidonì (OR)
Telefono: 0783 69044
Fax: 0783 69407
Email: assistente.sociale@comune.bidoni.or.it
Email certificata: protocollo@pec.comune.bidoni.or.it
Scheda ufficio: Vai all'ufficio